I'm Princess Fuxking Pie

I'm Princess Fuxking Pie
Just because You know my name,that doens't mean You know my game

08 April 2010

Out of mind again
Recently was crazy for this Taiwan series movie
Hi My Sweetheart
这部戏让好感动
如我是那部戏里的女主角*陈宝茱*那该多好呢!!!
朋友不多的她,好坚强哦
身边又有一位(醜不拉嘰香菇頭)凡是不爱斤斤计较的
当别人对他做了不好的事他也从来不计恨
超完美
*被敲了一下,醒醒吧!!!
*别再发白日梦了啦
*很认真认真地说
如有天能我遇见我的(醜不拉嘰香菇頭)
我一定死都不放开他/她
哈哈哈哈
我一定是疯了

*我还没看完
To be continue

No comments: